Alle categoriëen

Informatie

FAQ

Hoe krijg ik een offerte?
Printingpower.nl werkt uitsluitend met vaste prijzen, die u op onze website bij de gewenste producten kunt vinden. De kosten hiervoor kunt u in enkele stappen zelf calculeren. Heeft u iets speciaals te drukken of staat in de shop het product wat u zoekt er niet bij dan kunt u via het tabje offerte aanvragen een offerte opvragen.
 
Wat is de actuele stand van mijn bestelling?
U wordt via e-mail op de hoogte gehouden wat de status is van uw order.
 

Hoe kan ik fouten in mijn opdracht of mijn bestand corrigeren?
Als u de mail heeft ontvangen dat de order in productie is kan er niet meer gecorrigeerd worden. Komt u er achter voor 9.00 uur dan kunt u via de mail of telefonisch doorgeven dat het bestand niet in orde is. Wij verwijderen dan het bestand en u kunt dan per mail het nieuwe bestand sturen. Als dit bestand voor 9.30 uur is gemaild dan kan het direct met de productie mee.
 
Kan ik ook per telefoon, fax of e-mail bestellen?
Helaas kunnen we geen opdrachten per telefoon, fax, e-mail of post aannemen. Gebruik hiervoor altijd de bestelprocedure op www.printingpower.nl.
 
Hoe reclameer ik een foutieve levering (fout drukwerk, kwaliteit, etc.)?
Alle producten bij Printingpower.nl vallen onder de hoogste kwaliteitsstandaard en ondergaan een strenge controle. Indien het dan toch nog tot een foute levering mocht komen, beschrijf ons dan het probleem in een e-mail aan info@printingpower.nl 
Eventueel kunt u 3 of 4 monsters van het te reclameren product per post aan ons zenden. Vergeet in dit geval niet de vermelding van het opdrachtnummer. Niet of onvoldoende gefrankeerde pakketten of enveloppen worden niet aangenomen! 

BELANGRIJK:
Voor beschadigde pakketten neemt Printingpower.nl geen aansprakelijkheid. De zendingen kunnen in het bijzijn van de verzender worden geopend en op onbeschadigdheid worden beproefd en eventueel direct worden gereclameerd.
 

Welke betaalmogelijkheden worden geaccepteerd?

  • iDeal
  • Pinnen (bij afhalen)
  • Op rekening (op aanvraag)

Wat zijn de productietijden? Zijn er ook mogelijkheden spoedlevering?
Bij het kiezen van uw product kunt u ook meteen de gewenste levertijd kiezen. 
 
Wat zijn de afleverkosten?
Alle producten worden franco in Nederland op 1 adres geleverd, tenzij specifiek apart vermeld.
 
Op of aanmerkingen op de site?
Printingpower.nl is blij met elke soort van feedback van uw kant. Wilt u uw feedback mailen naar info@printingpower.nl, alvast bedankt voor de moeite.
 
Geen van de bovengenoemde zaken beantwoordt mijn vraag.
U heeft een vraag maar u kunt het antwoord niet vinden in de bovengenoemde punten?
Neem dan contact met ons op via mail: info@printingpower.nl of telefonisch:
085 - 065 30 12.